IT 2948

Nationaal Reclamerechtcongres

Het reclamerecht bezien door de ogen van bedrijfsleven, toezichthouders en advocatuur:  het Nationaal Reclamerechtcongres van deLex op donderdag 12 december 2019.

Kom voor een volledig overzicht van actualiteiten naar het West Indisch Huis te Amsterdam, tijdens deze dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers. Ebba Hoogenraad en Willem Leppink staan garant voor een inspirerend programma!

Met: het jaarlijkse overzicht van hits and misses in de rechtspraak, een terugblik van Anne-Jel Hoelen (ACM) en een presentatie van Madeleine de Cock Buning over online reclame, influencers en meer. En met onder meer de volgende onderwerpen en sprekers:

Otto van der Harst (Stichting Reclame Code) over klagers, de #Ad campagne en de visie van de SRC.
Nationale betutteling of niet? Het Nationaal Preventieakkoord bestaat nu een jaar.
Sarah Arayess licht de juridische kaders toe, en neemt samen met Otto van der Harst, Theo Heere (VBZ), Eva Knipscheer (Albert Heijn) en Peter de Wolf (Stiva) deel aan de paneldiscussie.
Van Nuon naar Vattenfall: de pitfalls en learnings van rebranding, door Melle van Diepen (senior legal counsel bij Vattenfall Nederland, Customers & Solutions
Commercie en duurzaamheid: purposewashing of toch een goede combinatie? Willem van der Schoot, CEO bij Havas Lemz, kiest voor de positieve invalshoek en geeft ons een 'Kleine handleiding om met creativiteit de wereld beter te maken'.

Waar en wanneer? Op donderdag 12 december 2019 in het West-Indisch Huis, Herenmarkt 99, 1013 EC Amsterdam. Het volledige programma is bijgevoegd. Inschrijven kan via de link of via info@delex.nl.